BSO

Buitenschoolse opvang BSO de Graaf

Op BSO de Graaf kan je kind na school bijvoorbeeld lekker relaxen, spelen of knutselen. Onze pedagogisch medewerker bekijkt samen met uw kind welke activiteiten die dag mogelijk zijn. Je kind kan zelf kiezen of hij/zij meedoet aan de aangeboden activiteit, niets moet, bijna alles mag! Voor ieder wat wils, van 4 tot 13 jaar.

BSO de Graaf ontvangt de kinderen tijdens schoolweken op maandagen, dinsdagen en donderdagen na schooltijd in het BBS-de Graaf gebouw. Op woensdagen en vrijdagen gebeurt dit op BSO het Zonnehuis en tijdens de schoolvakanties bij KC Kameleon.

Als school een studiedag(deel) heeft wordt geïnventariseerd of er voldoende animo is onder de BSO-cliënten om de BSO dan te verlengen.

U kunt via www.kanteel.nl/rekentool uitrekenen wat uw netto opvangkosten zijn als u gebruik wilt maken van onze buitenschoolse opvang