Relatie, Groei en Kleur

Relatie

“De kracht van de relatie” is de impact die we willen maken.

Bij alles wat wij doen denken we vanuit de drie pijlers:

•Wees aardig voor jezelf.

• Wees aardig voor de ander.

• Wees aardig voor je omgeving en de planeet.

Groei

“Tot bloei komen vanuit groei ” is de impact die we willen maken.

Wij zorgen ervoor dat iedereen binnen onze school en omgeving tot bloei kan komen.

Wij denken samen met de ander vanuit een groeiende mindset en stellen hoge verwachtingen.

Wij hebben lef door buiten de lijntjes te kleuren en te doen wat nodig is om ervoor te zorgen dat onze kinderen gelukkige en betrokken burgers worden in een veranderende maatschappij.

Wij leren onze kinderen op een speelse manier ontdekken wat deze taak inhoudt, daarin nemen ze hun eigen identiteit en autonomie mee.

Kleur

“De dag van morgen inkleuren” is de impact die we willen maken

Wij hebben lef door buiten de lijntjes te kleuren en te doen wat nodig is, om ervoor te zorgen dat onze kinderen gelukkige en betrokken burgers worden in een veranderende maatschappij.

Wij geven onze kinderen een duwtje in de juiste richting samen met onze ouders en ketenpartners.